Praca: Pracownik administracyjno-biurowy/inspektor


CENTRUM RATOWNICTWA GLIWICE
Pracownik administracyjno-biurowy/inspektor
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1177
OBOWIĄZKI:
Pełna treść ogłoszenia wraz z dokumentami do pobrania znajduje się pod adresem: https://crg.bip.gliwice.eu/2/artykul/nabor-cr110062025-na-stanowisko-urzednicze-w-zespole-powiatowego-centrum-zarzadzania-kryzysowegoWymagania niezbędne: wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy, posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, posiadanie nieposzlakowanej opinii, umiejętność redagowania pism w sposób przejrzysty, umiejętność redagowania informacji i komunikatów; posiadanie prawa jazdy kat. B.; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: punktualność, kreatywność
Uprawnienia: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : umiejętność działania w sytuacjach stresowych[Umiejętność 1] : prawo jazdy kat. B[Inne] : Pełna treść ogłoszenia wraz z dokumentami do pobrania znajduje się pod adresem: https://crg.bip.gliwice.eu/2/artykul/nabor-cr110062025-na-stanowisko-urzednicze-w-zespole-powiatowego-centrum-zarzadzania-kryzysowego

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

5 100 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu telefoniczna obsługa Klientów przyjmowanie towaru na stan magazynu zamawianie towaru od dostawców Oczekiwania: dyspozycyjność - praca w systemie 3- zmianowym (6-14, 10-18, 14-22 )...

Asystent / Asystentka Działu Zakupów

CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw, opisywanie faktur itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności z magazynem przygotowywanie zestawień i raportów inne...

Pracownik Recepcji

Miejsce pracy: Warszawa – okolice Dworca Zachodniego Twoje główne zadania: Obsługa gości oraz klientów, udzielanie informacji o obiekcie, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące usług lub produktów oferowanych przez firmę. Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji...

Archiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej / prowadzenie składnicy akt

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym: prowadzenie zakładowej składnicy akt; informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji; przyjmowanie...

Asystentka Działu Księgowości

Miejsce pracy: Warszawa – Wesoła, Zakręt Opis stanowiska: Dołącz do zespołu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i zdobądź cenne umiejętności, które otworzą Ci drzwi do kariery w księgowości! Jako Asystent/ka Działu Księgowości otrzymasz pełne wsparcie oraz możliwość nauki od doświadczonych specjalistów. Nie...