Praca: Pracownik administracyjno- promocyjny


Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach
Pracownik administracyjno- promocyjny
Miejsce pracy: Bartoszyce
Numer: StPr/25/0370
OBOWIĄZKI:
-organizacja funkcjonowania wydziału-Współorganizacja wydarzeń związanych z pomocją Wydziałową-Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach studenckich-Budowanie pozytywnego wizerunku-Zadania administracyjne związane z pracą dydaktyczną
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: pedagogika, psychologia
Uprawnienia: praktyczna obłsuga zasobów internetowych
Uprawnienia: praca w zespole
Uprawnienia: Kreatywność
Uprawnienia: Samodzielność
Uprawnienia: Odpowiedzialność
Uprawnienia: Zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy
Uprawnienia: Znajomość pakietu Microsoft Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Bartoszyce


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...