Praca: Pracownik Administracyjny w Dziale Finansowym z językiem niemieckim


Pracownik Administracyjny w Dziale Finansowym z językiem niemieckim
pełny etat
Wrocław, Generała Józefa Bema 2, Śródmieście

Twój zakres obowiązków
  • Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów finansowych w naszych wewnętrznych systemach
  • Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Wsparcie procesów zachodzących w dziale – zapewniamy pełne szkolenie
Nasze wymagania
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy z danymi i dbałość o szczegóły
  • Otwartość na naukę i chęć rozwoju w obszarze finansów
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej/biurowej lub wykształcenie kierunkowe
  • Znajomość programu MS Excel
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym (1-3 dni w tygodniu – praca z biura)
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)

Twój zakres obowiązków
  • Wprowadzanie i weryfikacja dokumentów finansowych w naszych wewnętrznych systemach
  • Kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
  • Wsparcie procesów zachodzących w dziale – zapewniamy pełne szkolenie
Nasze wymagania
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność pracy z danymi i dbałość o szczegóły
  • Otwartość na naukę i chęć rozwoju w obszarze finansów
Mile widziane
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej/biurowej lub wykształcenie kierunkowe
  • Znajomość programu MS Excel
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym (1-3 dni w tygodniu – praca z biura)
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...