Praca: Pracownik administracyjny w dziale importu


Pracownik administracyjny w dziale importu
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Zadania:
  • wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie,
  • przygotowywanie i kompletacja dokumentów,
  • kontakt z kontrahentami zagranicznymi,
  • kontrola poprawności zamówień i terminowości dokumentacji.
Wymagania:
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office, szczególnie Excel,
  • dokładność, systematyczność, umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
  • doświadczenie w pracy biurowej w obszarze zamówień, sprzedaży lub importu,
  • znajomość programu WF-MAG.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym,
  • pracę jednozmianową w godzinach 7:30–15:30,
  • wolne weekendy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet medyczny,
  • dogodną lokalizację z dobrym dojazdem.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...