Praca: Pracownik administracyjny w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych


UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
ogłasza rekrutację na stanowisko:

Pracownik administracyjny w Dziale Kadr i Spraw Socjalnych
Miejsce pracy: Lublin
Główne zadania na stanowisku:
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla powierzonego obszaru kadrowego

  • terminowe przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy

  • monitorowanie ważności badań lekarskich, przygotowywanie skierowań na badania

  • rozliczanie czasu pracy pracowników

  • wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym

  • przygotowywanie raportów i zestawień na polecenie przełożonego

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe: preferowane kierunki Ekonomia, Finanse i Rachunkowość
  • minimum roczne doświadczenie w pracy o podobnym zakresie obowiązków
  • znajomość przepisów z zakresu: prawa pracy – ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień związanych z czasem pracy, ubezpieczeń społecznych
  • chęć ciągłego pozyskiwania wiedzy oraz dążenia do rozwoju
  • zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • dobra organizacja pracy
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • umiejętność pracy w zespole – komunikatywność
  • rzetelność i dokładność w realizowaniu zadań
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne dodatkowe benefity i świadczenia pracownicze
Wymagane dokumenty:
  • CV i list motywacyjny
  • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór formularza),
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (wzór oświadczenia)

Termin ważności ogłoszenia: 12.06.2025 r.

APLIKUJ TERAZ

Pracownik Recepcji / Specjalista ds. obsługi klienta

Na tym stanowisku będziesz: witać klientów i dbać, by czuli się zaopiekowani od wejścia odbierać telefony i łączyć rozmowy z odpowiednimi działami organizować wizyty serwisowe i wspierać klientów na każdym etapie przedstawiać dodatkowe usługi (np. wypożyczenie auta czy ubezpieczenia) przygotowywać proste zestawienia i...

Specjalista ds. Administracyjnych

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Obsługę administracyjną biura: zaopatrzenie w art. biurowe i spożywcze, dbanie o porządek i wizerunek biura Organizację przestrzeni biurowej Koordynację obiegu dokumentów Archiwizację dokumentów Współpracę i wsparcie wszystkich działów w organizacji Kontakt z...

Asystent Zastępcy Dyrektora

ZADANIA: Bezpośrednie wspieranie zarządu i kierownictwa Realizacja poleceń przełożonych, wsparcie w codziennych zadaniach Utrzymywanie komunikacji i przepływu informacji w organizacji Koordynowanie dokumentacji, przygotowywanie raportów Zarządzanie korespondencją, organizowanie delegacji i spotkań WYMAGANIA: Wykształcenie...

Asystent / Asystentka do działu Finansowego

Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków Elektroniczny obieg dokumentów Obsługa dokumentacji leasingowej i faktoringu Współpraca z...

Menedżer obiektu

Zarządzanie usługami utrzymania czystości i technicznymi w biurze Kontrola finansów i podejmowanie decyzji strategicznych Optymalizacja kosztów i poprawa jakości usług Nadzór nad dokumentacją i wewnętrznymi procedurami Kontrola nad zespołem pracowniczym, zarówno dziennym, jak i popołudniowym Rozwój biznesu przez wycenę i...