Praca: Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM


Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum w Krakowie
poszukuje pracownika na stanowisko administracyjne
w wymiarze pełnego etatu
w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM

Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Dydaktyki i Karier Akademickich CM
Miejsce pracy: Kraków
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe - preferowane prawnicze, administracyjne;
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie potwierdzona certyfikatem;
  • znajomość obsługi komputera (bardzo dobra znajomość MsWord, MsExcel, Power Point).
Dodatkowo od kandydata oczekujemy: 
  • umiejętności syntetycznego i analitycznego myślenia, analizowania, interpretowania i prezentowania informacji, formułowania wniosków i rekomendacji;
  • umiejętności samodzielnego realizowania powierzanych zadań;
  • wysoko rozwiniętej umiejętności rozwiązywania problemów;
  • umiejętności pracy zespołowej oraz samodzielnej organizacji pracy, w tym sprawnej i szybkiej realizacji powierzonych zadań, a w konsekwencji umiejętności radzenia sobie z presją czasu;
  • doświadczenie w tworzeniu decyzji administracyjnych i innych pism urzędowych;
  • znajomości PKA;
  • terminowości, solidności i uczciwości w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • umiejętność wyszukiwania i pozyskiwania informacji;
  • silnej motywacji do pracy i chęci podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
  • inicjatywy, zdolności aktywnego poszukiwania rozwiązań dla pojawiających się problemów;
  • komunikatywności, dyspozycyjności oraz wysokiej kultury osobistej.
Dodatkowym atutem kandydata będzie: 
  • doświadczenie w pracy administracyjnej w uczelni wyższej lub w innej podobnej instytucji;
  • znajomość innego języka europejskiego;
  • doświadczenie w obsłudze systemu USOS/ USOSweb.
Zakres obowiązków /Opis zadań: 
  • obsługa programu USOS w zakresie toku studiów;
  • sporządzanie wzorów decyzji administracyjnych w drugiej instancji w sprawach dotyczących toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich, prowadzenie postepowań odwoławczych;
  • weryfikacja danych dotyczących studentów zagranicznych w systemie USOS;
  • wsparcie informacyjno-administracyjne dla zagranicznych studentów;
  • współpraca z instytucjami obsługującymi programy stypendialne dla cudzoziemców (w tym NAWA);
  • prowadzanie baz danych, przygotowywanie raportów i sprawozdań, przygotowywanie materiałów do wniosków projektowych opracowywanych w ramach dzielności jednostki;
  • obsługa obiegu dokumentów, w tym elektronicznie, prowadzenie ewidencji dokumentów.
Warunki zatrudnienia:
  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni zlokalizowanej w centrum Krakowa,
  • umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • stałe godziny pracy,
  • zadaniowy tryb pracy,
  • pakiet świadczeń socjalnych m.in. Karta Multisport, opieka medyczna, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, pożyczki na cele mieszkaniowe,
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i odbywania szkoleń.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
dla kandydata do pracy

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony­ osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”) Uniwersytet Jagielloński informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, reprezentowany przez Rektora UJ.
2. Uniwersytet Jagielloński wyznaczył Inspektora Ochrony Danych www.iod.uj.edu.pl, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków. Kontakt z Inspektorem możliwy jest przez e-mail: iod@uj.edu.pl lub pod nr telefonu 12 663 12 25.
3. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a. przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu w ramach wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą – Kodeks pracy;
b. przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko określone w ogłoszeniu na podstawie wyrażonej zgody na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgodą jest Pani /Pana wyraźne działanie w postaci przesłania Administratorowi CV. Zgoda na przetwarzania danych osobowych dotyczy danych, które dobrowolnie Pan/Pani przekazuje w ramach złożonego CV, a które nie wynikają z ustawy – Kodeks pracy.
4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowych wynika z przepisów prawa (dotyczy danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji. Poddanie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) jest dobrowolne.
5. Pani/Pana dane będą przetwarzane przez czas trwania rekrutacji. W przypadku nie zawarciaz Panią/Panem umowy po zakończeniu procesu rekrutacji zostaną usunięte.
6. Posiada Pani/Pan prawo do: dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania– na warunkach i zasadach określonych w RODO.
7. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać e-mailem na adres: dso@cm-uj.krakow.pl lub pocztą tradycyjnąna adres: Dział Spraw Osobowych UJ CM, ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków, lub wycofać osobiście stawiając się w Dziale Spraw Osobowych UJ CM, ul. św. Anny 12, 31-008 Kraków.
8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przedmiotem automatycznego podejmowania decyzji ani profilowania.
9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w razie uznania, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Dokumentacji Medycznej

Aplikuj, jeśli masz: doświadczenie w pracy z dokumentacją , dyskrecję , skrupulatność i dokładność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, umiejętność współdziałania w zespole współpracowników wykonujących podobne zadania umiejętność sprawnej obsługi komputera i szybko uczysz się nowych programów Twoim...

Pracownik Administracji Magazynowej

Zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu i weryfikacja poprawności danych; wydawanie odpowiednich dokumentów do magazynu i dla kierowców; bieżąca pomoc pracownikom w wyjaśnianiu niezgodności; sporządzanie raportów i analiz; dbałość o prawidłowy obieg dokumentów; praca w programie Iptor. Wymagania: wykształcenie...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Kontrola i nadzorowanie prac serwisu sprzątającego i florystycznego Dystrybucja korespondencji w biurze Składanie...

Office Support Specialist

Obowiązki: Obsługa recepcji - obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych. Organizowanie własnej pracy na recepcji​. Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji. Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy​. Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz...

Specjalista ds. harmonogramowania

Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie / budowa - woj. dolnośląskie Umowa o pracę / B2B Opis stanowiska: Przygotowanie, tworzenie i zarządzanie harmonogramem inwestycji na poszczególnych etapach realizacji Monitorowanie i aktualizacja harmonogramu inwestycji Udział w spotkaniach z podwykonawcami dotyczących postępów prac...