Praca: Pracownik Administracyjny


W Schiever POLSKA budujemy relacje oparte na naszych 3 wartościach: Szacunek, Energia i Niezależność. Promujemy równość w miejscu pracy poprzez politykę równych szans oraz przeciwdziałanie dyskryminacji.
Obecnie do jednego z naszych hipermarketów bi1 poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Pracownik Administracyjny
Miejsce pracy: Szczecin
OFERUJEMY:
  • umowę o pracę na 0,5 etatu i terminowe wynagrodzenie,
  • stabilną pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • wdrożenie na stanowisko pracy,
  • premie kwartalne uzależnione od wyników Twojej pracy,
  • prywatną opiekę medyczną, która kosztuje Cię jedynie 50gr miesięcznie (nieograniczony dostęp do lekarzy w 35 specjalizacjach, w tym np.: alergolog, ginekolog, chirurg, ortopeda, kardiolog, onkolog, okulista),
  • atrakcyjne świadczenia socjalne,
  • ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach,
  • możliwość niesienia pomocy potrzebującym poprzez udział w wolontariacie pracowniczym „Dobroczynni”.
TWOJE ZADANIA:
Czynności administracyjne:
  • rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zamawianie kuriera;
  • umowy zlecenia (przygotowywanie umów i przesyłanie dokumentacji do Centrali);
  • sporządzanie zamówień kosztowych w systemie i kontrola ich realizacji;
  • rezerwacja noclegów oraz biletów PKP dla pracowników, rozliczenie delegacji;
  • rozliczanie godzin pracy pracowników zewnętrznych;
  • środki trwałe (prowadzenie dokumentacji, udział w inwentaryzacjach);
  • zamawianie, wydawanie pracownikom i kontrola stanu magazynowego odzieży roboczej.

Administracja kadrowa - bieżąca obsługa spraw pracowniczych (wnioski o urlopy macierzyńskie, wychowawcze, deklaracje ubezpieczeniowe i inne dokumenty) oraz przesyłanie/skanowanie dokumentacji kadrowej do centrali firmy zgodnie z wytycznymi.

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych - organizacja i udział w spotkaniach Komisji ZFŚS, kontrola budżetu ZFŚS, organizacja wydarzeń wynikających z Regulaminu ZFŚS oraz paczek, bonów oraz dystrybuowanie ich pracownikom.

Kontrola konkurencji - skanowanie i spisywanie cen konkurencji zgodnie z otrzymanym zakresem i harmonogramem z Działu Taryfikacji oraz tworzenie raportów i przekazywanie ich w wyznaczonym czasie.

 

OCZEKUJEMY:
  • zaangażowania w pracę,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • elementarnej znajomości przepisów Prawa Pracy,
  • znajomości pakietu MS Office.
,, Administratorem danych osobowych jest Rella Investments Sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Grunwaldzka 64, 60-311 Poznań („Administrator”):

1. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz zatrudnienie wybranego kandydata, na podstawie art.6 ust. 1 lit. b, tj. przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
2. Odbiorcą danych osobowych będą pracownicy Rella Investments Sp. z o.o., portale rekrutacyjne oraz podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi informatyczne.
3. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
4. Dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do GIODO z siedzibą w Warszawie (00-193), ul. Stawki 2, a od 25 maja 2018 r. do zastępującego go Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
6. Podanie danych jest wymogiem umownym, jest ono dobrowolne, jednakże niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. 7. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
APLIKUJ TERAZ

Kierownik Działu Wsparcia Biznesu i Kontraktów

Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Nadzór i koordynację pracy całego zespołu wsparcia biznesu i realizacji kontraktów. Wyznaczanie celów rocznych oraz zadań bieżących. Aktywne wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu poprzez dzielenie się wiedzą, mentoring oraz promowanie dobrych praktyk....

Pracownik biurowy

Zadania: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie korespondencji, nagrywanie danych na płytach CD/DVD....

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonisty/Recepcjonistki, która będzie pierwszym kontaktem dla gości i pracowników, odpowiedzialna za zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych oraz wsparcie administracyjne biura​. Zakres obowiązków: Organizacja pracy recepcji i bieżąca obsługa gości oraz pracowników Obsługa rozmów...

Administration Services Specialist with German (w/m/d)

The Administrative Services Specialist provides back-end administrative support , focusing on structured processes, data management, planning and coordination support. This role helps main business process execution with maintaining accurate records, process documentation, and assisting with system-related tasks while ensuring smooth...