Praca: Pracownik administracyjny


INNOMAC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Suchodół
Numer: StPr/25/1254
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie bieżących spraw administracyjnych Spółki w zakresie podstawowej obsługi kadrowej, zarządzania korespondencją - prowadzenie kancelarii, pomoc w redagowaniu dokumentacji produktowej (instrukcji obsługi), inne prace administracyjne - wsparcie dyrektora zarządzającego (sekretariat)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
Uprawnienia: obsługa komputera - pakiet programów office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Suchodół


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie

APLIKUJ TERAZ

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Asystent / Asystent ka ds. Administracji

Kompleksowa obsługa administracyjna (przyjmowanie podań, zaświadczenia, legitymacje). Codzienna, wielokanałowa komunikacja ze studentami (bezpośrednia, e-mail, telefon). Samodzielne rozwiązywanie bieżących spraw oraz problemów studenckich. Aktywne wspieranie działań podnoszących satysfakcję studentów i wizerunek Biura...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Obowiązki Ścisła współpraca z Terminalem Magazynowym, Logistyką i Działami Obsługi Klienta. Generowanie, przekazywanie i archiwizowanie dokumentacji załadunkowej i sprzedażowej. Monitorowanie stanów magazynowych oraz uzupełnianie dokumentów (WZ, PM). Wprowadzanie zleceń na platformę transportową i potwierdzanie dostaw....

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów

Twój zakres obowiązków Wsparcie Kierownika Kontraktów w bieżącej koordynacji realizowanych projektów, Zarządzanie dokumentacją projektową oraz jej archiwizacja zgodnie z procedurami, Utrzymywanie kontaktu z klientami – prowadzenie korespondencji i bieżąca komunikacja, Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby...