Praca: Pracownik administracyjny


Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Polkowice
Numer: StPr/24/1722
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji, prowadzenie rejestru dokumentów, umawianie i koordynowanie spotkań, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentów, zamawianie atr. biurowych, dbanie o porządek w biurze, obsługa urządzeń biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Obsługa komputera Exel, Word

Miejsce pracy:

Polkowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji

Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu obowiązków gwarantują dokładność...

Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

Zakres obowiązków pracownika m.in.: obsługa administracyjna Dziekanów i Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej; obsługa kancelaryjna Działu Nauczania i Spraw Studenckich, Dziekanów, Prodziekanów oraz Dyrektora Szkoły Doktorskiej (m.in. rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej, rejestracja podań na studia);...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Pracownik biurowy

Sporządzanie dokumentacji weterynaryjnej Wymagania inne: mile widziane doświadczenie w pracy biurowej

Archiwista

Archiwista Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: