Praca: Pracownik administracyjny


Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Krynica-Zdrój
Numer: StPr/25/0408
OBOWIĄZKI:
Układanie harmonogramów czasu pracy dla pracowników obsługi: konserwatorów, pokojowych, recepcjonistów. Prowadzenie dokumentacji kardowej: czas pracy, listy obecności itp. Wymagane doświadczenie w pracach administracyjnych i samodzielność. Praca w Krynicy-Zdroju w godz. 8.00-16.00. Kontakt tel. 695377719 lub e-mail: krynica.marketing@geovita.pl
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wymagane doświadczenie w administracji oraz samodzielność

Miejsce pracy:

Krynica-Zdrój


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 do 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

APLIKUJ TERAZ

Technik prac biurowych

Technik prac biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wymagania inne: wykształcenie od średniego; umiejętność obsługi komputera; komunikatywność, wysoka kultura osobista.

Asystent do spraw księgowości

Asystent do spraw księgowości Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego ogólnokształcącego; praca przy monitorze powyżej 4h; dodastkowe wymagania: obsługa komputera; komunikatywność, dokładność, współpraca w zespole, kultura osobista.

Asystent kadrowego

-ewidencja prostych dokumentów kadrowych, przygotowanie wstępnej wersji umów o pracę i zlecenia, zakładanie akt osobowych, obsługa programu płatnik, obsługa programu Enova, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Pracownik administracyjny (staż)

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komputer - obsługa Uprawnienia: MS OFFICE Wymagania inne: wykształcenie zawodowe lub średnie, komunikatywność, szybkość uczenia się, obsługa komputera (MS Office).

Asystent / Asystentka działu księgowości

Zakres obowiązków : sprawdzanie poprawności, skanowanie (OCR) i opisywanie faktur kosztowych dbanie o terminowość i prawidłowy obieg dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym korespondencji mailowej archiwizacja dokumentów obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych Oczekiwania: podstawowa...