Praca: Pracownik administracyjny


Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie
Pracownik administracyjny
Miejsce pracy: Gorzewo
Numer: StPr/25/0387
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie z harmonogramem pracy, gromadzenie, segregowanie dokumentów pod względem chronologii i rodzaju, zapoznanie się z zasadami funkcjonowania administracji szpitalnej, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień organizacyjnych, analitycznych oraz wspierających proces zarządzania strukturą jednostki medycznej. Pomoc przy opracowaniu i aktualizacji wewnętrznych regulaminów, zarządzeń, procedur oraz schematów organizacyjnych. Udział w opracowywaniu i analizie dokumentacji związanej ze strukturą szpitala, wsparcie w przygotowaniu raportów i zestawień dot. działalności organizacyjnej jednostki. Ewidencjonowanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów organizacyjnych, pomoc w prowadzeniu rejestru umów, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych w szpitalu. Wsparcie przy organizacji narad, spotkań wewnętrznych i komunikacji między działami. Zapoznanie się z procedurami obiegu dokumentów, podziału kompetencji i zarządzaniastrukturą organizacyjną szpitala, obsługa podstawowych narzędzi biurowych (MS Office, systemy elektronicznego obiegu dokumentów).
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

staż w ramach środków Funduszu Pracy

Miejsce pracy:

Gorzewo


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik Obsługi Magazynu i Biura

Realizacja zamówień i zarządzanie dokumentacją magazynową. Obsługa zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur (Insert GT). Utrzymywanie kontaktu z działami firmy oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów magazynowych oraz kontrola dostaw i rozmieszczania towarów. Wsparcie działań operacyjnych magazynu i dbanie...

Specjalista ds. ESG i Zrównoważonego Rozwoju

Zbieranie, organizowanie i analiza danych dotyczących emisji węglowej (zakresy 1, 2 i 3), śladu węglowego oraz zużycia materiałów. Monitorowanie zarządzania odpadami i wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju w łańcuchu dostaw. Współpraca z działami (BHP, HR, zakupy, IT, finanse, audyt) w celu stworzenia zautomatyzowanych...

Pracownik biurowy

Obsługa biura Obsługa sprzedaży e-commerce

Kierownik Nocnej Zmiany Recepcji

OPIS Sheraton Grand Warsaw poszukuje kandydatów na stanowisko Kierownik zmiany ds. Satysfakcji Gości Guest Experience Supervisor , tj. osoby, która podczas nocnej zmiany będzie odpowiedzialna za zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości hotelowych, bezpośrednie koordynowanie pracy recepcji i sprawne zarządzanie zespołem...

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Referatu Oskarżycieli Publicznych w III Oddziale Terenowym, w Referacie Oskarżycieli Publicznych

Zadania: Realizacja czynności administracyjno-biurowych wspomagających pracę w Referacie Oskarżycieli Publicznych, w tym: prowadzenie rejestru korespondencji sporządzonej przez pracowników Referatu Oskarżycieli Publicznych rejestrowanie spraw o wykroczenia, wprowadzanie i uzupełnianie danych w systemie informatycznym...