Praca: Pracownik Biurowo – Administracyjny


Pracownik Biurowo – Administracyjny
Miejsce pracy: Kębłowo
Twoje zadania:
  • wprowadzanie faktur zakupu,
  • wystawianie faktur sprzedaży,
  • kontrola rozliczeń,
  • kontakty z kontrahentami,
  • kontakty z urzędami i instytucjami.
Oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office (głównie Excel, Word) oraz urządzeń biurowych,
  • umiejętność pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym
  • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem,
  • samodzielności w działaniu,
  • sumienności, rzetelności oraz terminowości w wykonywaniu zadań,
  • systematyczności i dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Asystentka/Asystent działu HR

Zadania: Wsparcie w codziennych aktywnościach działu personalnego Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji pracowniczej Wsparcie pracowników w bieżących sprawach Wdrażanie do pracy nowych pracowników (onboarding) Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność obsługi komputera w zakresie Word, Excel, Power Point...

Kierownik Działu Administracji w Spółdzielni Mieszkaniowej

Kompleksowe zarządzanie działem administracji i dokumentacją. Planowanie i koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości. Zarządzanie budżetem, optymalizacja kosztów i sprawozdawczość. Nadzór nad stanem technicznym budynków i terenów zielonych. Sporządzanie harmonogramów remontów oraz nadzór nad ich...

Młodszy Specjalista ds. Archiwizacji​

Archiwizowanie i skanowanie dokumentacji. Przygotowywanie i wydawanie dokumentów. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Utrzymywanie porządku w archiwum. Dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Sprawna obsługa komputera . Dokładność i skrupulatność w pracy z dokumentami. Mile widziane: zamiłowanie do...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów mających na celu umiędzynarodowienie, w tym organizacja spotkań...

Asystentka Zarządu

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do socjał mediów, aktualizacja informacji na stronie www,...