Praca: Pracownik biurowo - administracyjny


Gdański Urząd Pracy
Pracownik biurowo - administracyjny
Miejsce pracy: Borkowo
Numer: StPr/25/2627
OBOWIĄZKI:
Prace administracyjno - biurowe według potrzeb pracodawcy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9-17 (do ustalenia z pracodawcą).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse


Wymagania inne:

minimum średnie wykształcenie, skrupulatność, dokładność, sumienność, zangażowanie, mile widziane kursy księgowe, znajomość obsługi pakieru Office, dobra organizacja pracy, mile widziana znajomość języka angielskiego.

Miejsce pracy:

Borkowo


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem

Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski Obsługa poczty...

Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Bezpieczeństwa

Stanowisko pracy ds. ochrony danych osobowych Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: stabilną pracę, nowoczesne technologie, szkolenia merytoryczne i językowe, bogaty pakiet socjalny, pracę w największej agencji płatniczej w Europie. Główne obowiązki: opiniowanie...

Office Support Specialist z j. angielskim (także z orzeczeniem)

Zakres obowiązków: Powitanie i obsługa klientów oraz gości. Przygotowywanie, wypełnianie i przechowywanie dokumentacji związanej z recepcją i biurem. Organizowanie, sortowanie i dystrybuowanie poczty. Obsługa połączeń telefonicznych, odpisywanie na maile, dbanie o prawidłowy przepływ informacji. Wsparcie innych pracowników...

Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych

Twój zakres obowiązków: wspieranie pracy administracyjnej działu, w tym m.in.: przygotowywanie case study, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów, wykorzystywanych w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym; przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint (sprzedażowych, rynkowych, w tym ofert współpracy);...

M&S Reporting Expert

About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Expert S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service (GBS) Center. S/he will also take part in Continuous Improvement projects...