Praca: Pracownik biurowo magazynowy


Arkadiusz Nowak
Pracownik biurowo magazynowy
Miejsce pracy: Wołomin
Numer: StPr/25/0658
OBOWIĄZKI:
22:47Wysłano1. Prace biurowe i administracyjne:•Odbieranie i wysyłanie korespondencji mailowej•Kontakt z klientami (e-mail, media społecznościowe)•Odpisywanie na zapytania ofertowe•Publikowanie przygotowanych treści w social mediach (Facebook, Instagram)•Przekazywanie dokumentów do księgowości2. Wsparcie magazynowe:•Przygotowanie sprzętu do wydarzeń zgodnie z listą•Wydawanie i przyjmowanie sprzętu (z inwentaryzacją)•Dbanie o porządek w magazynie i na stanowisku pracy•Proste czyszczenie i konserwacja sprzętu•Zgłaszanie braków oraz usterek•Wykonywanie drobnych napraw technicznych3. Zadania dodatkowe:•Pomoc przy montażach eventowych (opcjonalnie, dodatkowo płatna)•Wsparcie zespołu technicznego w przygotowaniach do realizacji•Inne zadania zgodne
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: ANGIELSKI B1
Uprawnienia: prawo jazdy kat B
Uprawnienia: planowanie i organizacja pracy własnej


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : MOŻLIWOŚĆ USTLANAIA ELASTYCZNEGO CZASU PRACY[Umiejętność 1] : DZIALANIE POD PRESJĄ CZASU

Miejsce pracy:

Wołomin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...