Praca: Pracownik biurowo-produkcyjny (Brygadzista)


JAKMET Jesteśmy firmą, która specjalizuje się w produkcji wysokiej jakości wyrobów elektrycznych takich jak obudowy czy rozdzielnice. Wykonujemy także specjalistyczne obudowy dla przemysłu, które spełniają nawet najbardziej restrykcyjne normy bezpieczeństwa. Na rynku działamy już 1989 roku, dzięki temu dysponujemy bogatym doświadczeniem i wysoko wyspecjalizowaną kadrą pracowniczą. Wciąż poszerzamy i ulepszamy nasz asortyment, by zapewnić klientom jak najlepsze produkty. Gwarancją tego jest również posiadany przez nas system zarządzania jakością ISO 9001.
Pracownik biurowo-produkcyjny (Brygadzista)
Miejsce pracy: Osieck, Sobienki 30
Twój zakres obowiązków 
  • Terminowe udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów (ceny, dostępność, warunki współpracy, proces zamówień)
  • Wysyłanie ofert handlowych we współpracy z działem technicznym
  • Monitorowanie statusu ofert i follow-up z klientami w celu uzyskania odpowiedzi.
  • Wprowadzanie zamówień do systemu ERP
  • Weryfikowanie poprawności danych w zamówieniach (produkty, ilości, terminy dostaw).
  • Ścisła współpraca z działem produkcji i magazynem w celu realizacji zamówień.
  • Wysyłanie faktur zgodnie z zamówieniami i dostawami oraz monitorowanie płatności
  • Współpraca z działem księgowości w zakresie rozliczeń.
  • Organizowanie i koordynowanie wysyłek zamówień oraz monitorowanie ich statusu
  • Wybór odpowiednich firm kurierskich oraz ustalanie warunków dostawy.
  • Wspieranie montażu produktów poprzez fizyczny montaż
    • Pomoc przy montażu produktów na stanowiskach produkcyjnych (jeśli jest wymagane).
    • Przygotowywanie komponentów do montażu oraz współpraca z pracownikami działu produkcji.
    • Utrzymywanie porządku na stanowisku montażowym oraz dbanie o efektywność procesu.
  • Utrzymanie stanu magazynowego komponentów produktów
    • Monitorowanie stanu zapasów komponentów potrzebnych do produkcji.
    • Regularne sprawdzanie stanów magazynowych i raportowanie ewentualnych braków.
    • Współpraca z magazynem w celu zapewnienia dostępności niezbędnych materiałów.
  • Zamawianie z magazynu surowców na stanowiska montażowe
    • Zlecanie zamówień surowców i komponentów niezbędnych do realizacji produkcji.
    • Koordynowanie dostaw materiałów na stanowiska montażowe w odpowiednim czasie.
    • Dbałość o optymalizację zapasów, aby uniknąć przestojów w produkcji.
  • Planowanie kolejności montażu
    • Opracowywanie harmonogramu montażu w zależności od priorytetów zamówień.
    • Koordynowanie terminów montażu z działem produkcji, aby zapewnić terminową realizację zleceń.
    • Monitorowanie postępu montażu i dostosowywanie planu w razie potrzeby, w celu optymalizacji procesów produkcyjnych.
Nasze wymagania
  • Znajomość obsługi systemów ERP lub innych systemów zarządzania produkcją.
  • Umiejętność pracy z dokumentacją (oferty, faktury, zamówienia).
  • Podstawowa wiedza na temat procesów produkcyjnych i montażowych.
  • Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność.
  • Znajomość podstawowych narzędzi biurowych (MS Office).
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania czasem.
  • Zaangażowanie i samodzielność.
To oferujemy 
  • Wynagrodzenie adekwatnie do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,
  • Stałe zatrudnienie na umowę o pracę i pełny etat,
  • 3 miesięczny okres próbny, kolejna umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
  • Praca na jedną zmianę od poniedziałku do piątku
  • Zapewniamy ubrania robocze 
  • Przeszkolenie BHP
  • Wdrożenie do pracy w naszej siedzibie i wsparcie przełożonego,
  • Pracę w nowoczesnym parku maszynowym,
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, cieszącej się uznaniem klientów za terminowość i jakość oferowanych produktów.
Benefity 
  • Ubezpieczenie grupowe na życie w PZU
  • Opieka medyczna LUX-med
APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...