Praca: Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent


Ogłoszenie numer: 9997447, z dnia 2025-07-11

LITTLEFEET RECYSTEP GESELLSCHAFT MIT BESCHRÄNKTER HAFTUNG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE

Pracownik biurowy - Asystentka / Asystent

Miejsce pracy: Bielsko-Biała, Michała Grażyńskiego 74

Nr Ref.: StPr/25/0819

 

Opis stanowiska

  • Prace biurowe,
  • Obsługa programu Subiekt,
  • Wystawianie faktur,
  • Zamawianie towaru,
  • Opracowywanie raportów, zestawień, tworzenie pism, wysyłanie ofert.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie kierunek ekonomiczny lub administracyjny,
  • Wymagana znajomość obsługi komputera (Word i Excel),
  • Bezwzględnie wymagana znajomość obsługi programu Subiekt,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
  • Mile widziane doświadczenie.

Oferujemy

  • Praca od pon. do pt. godziny do ustalenia,
  • Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia.
Wynagrodzenie brutto: od 30,50 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...