Praca: Pracownik biurowy branży elektrycznej


Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Pracownik biurowy branży elektrycznej
Miejsce pracy: Studzienice
Numer: StPr/25/0557
OBOWIĄZKI:
wprowadzanie danych do wykonywania wycen instalacji elektrycznej, obsługa skrzynki e-mail związanej z realizowanymi projektami, obsługa urządzeń biurowych, zamówienia materiałów wg schematów elektrycznych, obsługa programów MS Office, obsługa magazynu wraz z dostawą na teren budowy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Czytanie schematów elektrycznych
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, umiejętność czytania schematów elektrycznych i teletechnicznych, mile widziany ukończony kurs SEP.

Miejsce pracy:

Studzienice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 384,35 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w systemie finansowo-księgowym Monitorowanie należności i...

Data Entry / Accounts Payable Specialist

Job Summary: We are looking for a highly organized and detail-oriented Data Entry & AP Specialist to manage the accurate and timely processing of vendor invoices, perform account reconciliations, and maintain up-to-date records within our ERP system. This role plays a key part in ensuring financial accuracy and smooth coordination with...

Inspektor ds. Archiwalnych w Wydziale Prezydialnym, w Referacie ds. Administracji

Zadania: Prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej...

Sekreatrz miasta

W załączonym ogłoszeniu o naborze pkt. 3 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: [Inne] : staż pracy - 4 lata na stanowisku urzędniczym w jednostkach określonych w art. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku...

Stażysta - docelowo archiwista

1. przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych sądu, 2. przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji, 3. udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym, 4. przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne zaliczane do...