Praca: Pracownik Biurowy ds. Kursów i Szkoleń


Pracownik Biurowy ds. Kursów i Szkoleń
Miejsce pracy: Łódź

Zakres obowiązków:

  • wsparcie koordynatora działu w obsłudze kursów i szkoleń w oddziałach
  • pomoc w analizie potencjału i potrzeb organizacji kursów oraz szkoleń
  • przygotowanie ofert handlowych kursów i szkoleń dla firm i instytucji
  • współrealizowanie założonych planów
  • wsparcie przy organizacji kursów ONLINE
  • nadzorowanie obiegu oraz weryfikacja poprawności dokumentacji kursowej
  • obsługa telefoniczna i mailowa klientów
Wymagania:
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Świetna znajomość programów Excel i Word
  • (Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem)
  • Gotowość do pracy w weekendy
  • Gotowość do pracy w terenie
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra organizacja pracy
  • Silna motywacja do pracy i ukierunkowanie na realizację celu
  • Komunikatywność
  • Kreatywność
To oferujemy:
  • umowa o pracę
  • ciekawą pracę i dobrą atmosferę
  • szkolenia wewnętrzne
  • brak dress code’u
  • możliwość rozwoju zawodowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...