Praca: Pracownik biurowy ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych, realizacji procesów intestycyjnych i zamówień


Urząd Miejski w Bisztynku
Pracownik biurowy ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych, realizacji procesów intestycyjnych i zamówień
Miejsce pracy: Bisztynek
Numer: StPr/25/0804
OBOWIĄZKI:
Praca administracyjno-biurowa.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Znajomość obsługi komputera, rzetelność, dokładność, uczciwość, punktualność. Doświadczenie zawodowe 3 lata

Miejsce pracy:

Bisztynek


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca I zm.: Godziny pracy poniedziałek: 8:00- 16:00od wtorku do piątku: 7:15 - 15:15Możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony.Oferta konkursowa. Termin składania dokumentów do 25.11.2025 r. godz. 11:15więcej informacji na stronie:https://bip.bisztynek.pl/wakaty/111/61/ds__pozyskiwania_funduszy_zewnetrznych_2C_realizacji_procesow_inwestycyjnych_i_zamowien/

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bartoszycach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy - Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wprowadzanie danych do systemu Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie Współpraca z wszystkimi działami firmy Dobra znajomość obsługi komputera Znajomość języka angielskiego Komunikatywność i wysoka kultura osobista Chęć do nauki i zdobywania nowych umiejętności...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Office Assistant

Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie umów z kontrahentami, pilnowanie...

Fakturzystka

Wystawianie faktur sprzedaży oraz korekt w firmowym systemie Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach księgowych oraz wewnętrznych bazach Przygotowywanie i wystawianie zleceń oraz dokumentów handlowych Kontrola poprawności danych na dokumentach oraz dbanie o kompletność dokumentacji Archiwizacja dokumentów w formie...

Inżynier konstrukcji – asystent

wsparcie przy opracowywaniu projektów i ekspertyz technicznych wykonywanie obliczeń, analiz dokumentacji oraz wizji lokalnych w budynkach przygotowanie rysunków konstrukcyjnych i opisów technicznych koordynacja prac z zespołem projektowym i innymi specjalistami wykształcenie budowlane – minimum średnie znajomość AutoCAD i...