Praca: Pracownik biurowy - geodeta


Jerzy Sułek PRACOWNIA USŁUG GEODEZYJNYCH "GEOPLAN"
Pracownik biurowy - geodeta
Miejsce pracy: Bochnia
Numer: StPr/25/0377
OBOWIĄZKI:
obsługa biura, kontakty z klientami, przyjmowanie zleceń, obsługa korespondencji, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, praca w terenie
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali kartografowie i geodeci
Zawód: Technik geodeta*
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie, ( mile widziane o kierunku geodezyjnym), obsługa komputera, mile widziane doswiadczenie w pracy biurowej. Praca od zaraz w ramach umowy zlecenie ( możliwość pracy na umowę o pracę) w godzinach 7.00 do 15.00. Miejsce pracy: Bochnia

Miejsce pracy:

Bochnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...