Praca: Pracownik biurowy- pozyskiwanie środków zewnętrznych i realizacji projektów w referacie inwestycyjnym


Urząd Gminy w Istebnej
Pracownik biurowy- pozyskiwanie środków zewnętrznych i realizacji projektów w referacie inwestycyjnym
Miejsce pracy: Istebna
Numer: StPr/25/0640
OBOWIĄZKI:
1.Przygotowanie i realizacja projektów wynikających z dokumentów strategicznych Gminy Istebna oraz innych takich jak Strategia Zintegrowanego Rozwoju Terytorialnego Aglomeracji Beskidzkiej.2.Ubieganie się o dofinasowanie ze środków zewnętrznych: programów krajowych oraz programów transgranicznych zwłaszcza z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Funduszu Społecznego.3.Stała i bieżąca współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi, kontrolującymi w sprawach związanych z pozyskiwaniem i rozliczaniem projektów w ramach:a)Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Subregionu Południowego woj. Śląskiego na lata 2021-2027;b)Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027;c)Funduszy Małych Projektów Interreg Polska-Czechy 2021-2027 (Stowarzyszenie Olza);d)Fundusz Małych Projektów Interreg Polska-Słowacja 2021-2027 (Euroregion Beskidy);e)RLKS: wsparcia rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER (Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania Cieszyńska Kraina);f)Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg;g)Program Inwestycji Strategicznych: Polski Ład;h)Rządowy Program Odbudowy Zabytków;i)Centrum Projektów Polska Cyfrowa.4.Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych, wniosków o płatność, sprawozdań, ankiet trwałości i innych dokumentów zgodnie z zawartymi umowami w ramach ww. programów.5.Współpraca z partnerami projektów w zakresie realizacji przedsięwzięć.6.Koordynacja realizacji, zarządzanie projektami.7.Inicjowanie zadań promocyjnych projektów w zakresie objętym umowami dofinansowania.8.Przygotowywanie informacji prasowych oraz współpraca z mediami w zakresie promocji projektów. 9.Przygotowywanie projektów uchwał.10.Udzielanie odpowiedzi na wnioski i zapytania mieszkańców, radnych , przełożonych.11.Udział w posiedzeniach Rady Gminy.12.Dokonywanie sprawozdawczości w zakresie wynikającym z realizacji obowiązków służbowych.13.Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie obowiązków na stanowisku, celem udzielenia zamówienia publicznego, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe. 14.Przygotowywanie projektów umów w zakresie udzielanych zamówień publicznych. 15.Koordynowanie, realizacja umów zawieranych przez Gminę w ramach realizowanych zadań będących w zakresie obowiązków. 16.Opracowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o dostęp do informacji publicznej w zakresie wykonywanych obowiązków, na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej. 17.Przekazywanie do archiwum zakładowego posiadanych dokumentów, a także teczek prowadzonych spraw w terminach i w sposób przewidziany przepisami ogólnymi i wewnętrznymi.18.Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych i Wójta.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

stanowisko podinspektora: -wykształcenie wyższe, staż pracy nie wymagany, -wykształcenie średnie i co najmniej 3 letni staż pracy, stanowisko inspektora: -wykształcenie wyższe i co najmniej 3 letni staż pracy, -wykształcenie średnie i co najmniej 5 letni staż pracy.Obywatelstwo polskie. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Nieposzlakowana opinia.Staż pracy - doświadczenie zawodowe: doświadczenie w pracy w administracji rządowej, samorządowej lub na stanowisku zajmującym się pozyskiwaniem środków zewnętrznych (unijnych lub krajowych). Umiejętności / specjalności: obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych, samodzielnego podejmowania decyzji, odporność na stres, kreatywność, umiejętność pracy w zespole.Znajomość języka obcego: nie dotyczyInne: Prawo jazdy kategorii B.Wymagane dokumenty aplikacyjne dostępne są w ogłoszeniu o naborze znajdującym się w BIP Urzędu Gminy Istebna w zakładce Nabór na wolne stanowisko urzędnicze. Kandydaci zobowiązani są do złożenia dokumentów aplikacyjnych w biurze podawczym Urzędu Gminy Istebna, pok. 118, w zamkniętej, zaadresowanej kopercie z dopiskiem stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych w Referacie Podatków i Opłat Lokalnych w terminie do 11.07.2025 r. (piątek) do godz. 14:00. Dokumenty można wysłać pocztą (liczy się data wpływu do Urzędu, a nie data nadania) na adres Urzędu.

Miejsce pracy:

Istebna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...