Praca: Pracownik biurowy / Pracownica biurowa w branży budowlanej


Ogłoszenie numer: 10535885, z dnia 2025-12-22

Klient portalu Praca.pl

Pracownik biurowy / Pracownica biurowa w branży budowlanej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w ramach realizowanych inwestycji,
  • sporządzanie protokołów i raportów z narad,
  • przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych oraz zestawień finansowych,
  • wsparcie zespołu budowy w zadaniach administracyjnych,
  • udział w delegacjach służbowych na terenie kraju.

Wymagania

  • wykształcenie co najmniej średnie, preferowane ekonomiczne,
  • praktyczna znajomość obsługi MS Office,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i dbałość o szczegóły,
  • komunikatywność i zaangażowanie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziane doświadczenie w administracji budowlanej.

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach,
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i kartę Benefit,
  • możliwość rozwoju zawodowego i udziału w ciekawych projektach.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu

Zarządzanie obiegiem dokumentacji w podległym oddziale. Realizacja strategii rozwoju placówek. Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Przygotowywanie, redagowanie pism, raportów i materiałów informacyjnych. Koordynacja działań podległego zespołu i wspieranie jego pracy. Budowanie pozytywnego wizerunku oraz...

Kierownik / Kierowniczka Sekretariatu

Zarządzanie obiegiem dokumentacji w podległym oddziale. Realizacja strategii rozwoju placówek. Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych. Przygotowywanie, redagowanie pism, raportów i materiałów informacyjnych. Koordynacja działań podległego zespołu i wspieranie jego pracy. Budowanie pozytywnego wizerunku oraz...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy sekretariatu. Odbieranie, sortowanie i doręczanie korespondencji adresowanej do poszczególnych działów administracyjnych. Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących. Ewidencjonowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy. Dbanie o prawidłowy...

Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

Twój zakres obowiązków: Wsparcie Key Account Managerów w codziennej współpracy z kluczowymi klientami oraz bieżący kontakt w sprawie planów promocyjnych i rozliczeń. Obsługa procesów administracyjnych: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP i uzupełnianie danych raportowych. Przygotowywanie raportów, prezentacji i...

Fakturzystka-kasjerka / Fakturzysta-kasjer

Twoje główne zadania: doradztwo i obsługa Klienta wystawianie faktur i dokumentów sprzedaży oraz dokumentów magazynowych (WZ, PZ) praca przy kasie fiskalnej i terminalu płatniczym obsługa systemu sprzedażowego w zakresie ewidencji sprzedaży uzupełnianie asortymentu na półkach oraz aktualizowanie oznaczeń cenowych,...