Praca: Pracownik Biurowy / Pracownik Sekretariatu


Biuro Rachunkowe „Komfort” prowadzi działalność nieprzerwanie od 1990 r.

W chwili obecnej z naszych usług korzysta ponad 140 podmiotów o różnych formach prawnych i strukturze własności oraz zakresie działalności: produkcyjnej, handlowej detalicznej i hurtowej, usługowej: doradczej, zarządczej, prawnej pośrednictwa itp. Aktualnie Biuro Rachunkowe „KOMFORT” prowadzi pełną księgowość dla ponad 40 firm. Nasza firma posiada także doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla firm z branży spedycyjnej i logistycznej.

Posiadamy świadectwo kwalifikacyjne 39540/2010 wydane przez Ministra, Finansów na świadczenie usług księgowych i podatkowych.

Pracownik Biurowy / Pracownik Sekretariatu
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
  • Obsługa sekretariatu firmy
  • Obsługa klientów
  • Wystawianie faktur
  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami
  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji
  • Sporządzanie zapotrzebowania na materiały biurowe i artykuły gospodarcze
Wymagania:
Kluczowe cechy i umiejętności poszukiwanej przez nas osoby to:
  • Wysoka kultura osobista
  • Poszanowanie dla poufności informacji
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikacja, umiejętność współpracy)
  • Odpowiedzialna postawa, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
  • Pozytywne nastawienie do ludzi i otoczenia, umiejętność dostosowania do środowiska
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy i samodzielność w działaniu;
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • Znajomość pakietu Microsoft Office 
Mile widziane:
  • Znajomość programu Optima 
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość zasad wystawiania faktur
  • Znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Umowę o pracę
  • Pracę w firmie księgowej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stałe godziny pracy
  • Wsparcie doświadczonych współpracowników
  • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka działu zakupów

Do głównych zadań należeć będą​: Prowadzenie gospodarki materiałowej: przygotowanie zamówień, nadzór nad ich terminową i jakościową realizacją, przyjmowanie materiałów na stan magazynowy, Utrzymywanie pozytywnych relacji z dostawcami, Współpraca z zespołem medycznym szpitala.​ Oczekujemy: Wysokich umiejętności...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Twój zakres obowiązków: obsługa Pacjentów z dbałością o ich potrzeby i komfort, rezerwacja i rejestracja usług medycznych w sposób sprawny i dokładny​, aktywne promowanie i sprzedaż usług z aktualnej oferty spółki, rozliczanie finansowe dostarczanych usług medycznych. Szukamy osoby, która chce realnie pomagać innym...

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Zakres obowiązków: drukowanie i kompletowanie dokumentów przekazywanie dokumentacji do urzędów proste prace biurowo-administracyjne Wymagania: wykształcenie min. średnie zdolności manualne dokładność prawo jazdy kat. B znajomość pakietu Office dyspozycyjność od poniedziałku do piątku pełen etat mile widziany status...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...