Praca: Pracownik biurowy - referent ds. technicznych


Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Pracownik biurowy - referent ds. technicznych
Miejsce pracy: Świnoujście
Numer: StPr/25/0120
OBOWIĄZKI:
Obsługa techniczna wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie pism, wypełanienie wniosków i deklaracji, obsługa programu komupterowego la wspólnot, prowadzenie konaktu mailowego i telefonicznego z klientami i kontahentami, kontrola budynków w terenie i jakości wykonywania usług innych firm.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne


Wymagania inne:

Wykształcenie: Min. średnie, mile widziane wykszt. techniczneDoświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie w zawodzie związany z budownictwem Umiejętności- uprawnienia: Obsługa komputera i pakietu MS Office, prawo jazdy kat. BPraca w godzinach: 8:00 - 16:00Częstoliwość kontaktów z pracodawcą : od poniedziałku do piątku w godz. 10:00 - 15:00Miejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: ul. Armii Krajowej 12/110, Świnoujście przesłanie CV na e-mail: techniczny@profesja.net.pl

Miejsce pracy:

Świnoujście


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 900 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Wyszukiwanie informacji o planowanych przetargach. Analizowanie dokumentów przetargowych. Prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B Wymagania inne: - biegła obsługa programów Microsoft, prawo jazdy kat. B

Asystent ds. księgowości

- sprawdzanie i wprowadzanie dokumentów księgowych do rejestrów,- księgowanie faktur, - sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym,- kompletowanie dowodów księgowych.Oferta stażu realizowana ze środków EFS+. Skierowana w pierwszej kolejności do:- osób długotrwale bezrobotnych,- osób powyżej 50 r.ż.,- osób...

Specjalista ds. Dokumentacji Magazynowej

Umowa o pracę zawarta zostanie z Emer Sp. z o. o. z siedzibą w Wyłudkach (woj. podlaskie) - miejsce świadczenia pracy to Wyłudki. Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z procesem ekspedycji. Obsługa dokumentacji PZ i WZ oraz rejestracja w systemie wagowym. Korzystanie z programu magazynowo-księgowego....

Specjalista ds. obsługi sekretariatu

Główne zadania: prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie rejestru opinii prawnych; prowadzenie rejestru spraw sądowych; czynności archiwizacyjne; pozyskiwanie i udzielenie informacji, w tym telefonicznie i mailowo, pracownikom innych jednostek organizacyjnych; odbieranie, przekazywanie i...

Asystent koordynatora projektów unijnych

- pomoc w koordynowaniu realizacji projektów unijnych w zakresie przygotowania i prowadzenia niezbędnej dokumentacji,- poszukiwanie i wybór wykonawców,- pomoc przy sporządzaniu wniosków o płatność, monitorowanie wydatków projektowych,- prowadzenie zestawień i statystyk projektowych, w tym monitorowanie poziomu realizacji...