Praca: Pracownik biurowy- staż


Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Pracownik biurowy- staż
Miejsce pracy: Krosno
Numer: StPr/24/1128
OBOWIĄZKI:
Wysyłka korespondencji, pomoc przy rejestrowaniu poczty elektronicznej, obsłufga kliemta, przygotowywanie dokumentacji do archiwum, przygotowywanie projektów pism.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Umiejętność obsługi komputera, sumienność, odpowiedzialność, dokładność, systematyczność.

Miejsce pracy:

Krosno


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,4 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Rozliczeń z Klientami

Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w sprawie rozliczeń oraz płatności Stosowanie procedur wewnętrznych dot. Kontroli kredytowej dla klientów Uczestnictwo w projektach​...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp. Współpraca z kolegami z różnych działów Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich...

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Administrowanie nieruchomościami powiatu nowotarskiego, Prowadzenie pojazdów do 3,5 t, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej administrowanych nieruchomości, Zastępowanie nieobecnych czasowo administratorów nieruchomości. Wymagania: Praca na wysokości powyżej 3m, Prowadzenie...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie zużycia energii elektrycznej, Uzgadnianie...

Pracownik Administracyjny w Sekcji ds. Szkoły Medycznej dla Obcokrajowców Dziekanatu Wydziału Lekarskiego

Wymagane kwalifikacje: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, znajomość biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, umiejętność szybkiego uczenia się, wysokie zdolności komunikacyjne, dokładność, terminowość, samodzielność, jak również...