Praca: Pracownik Biurowy w dziale importu


Pracownik Biurowy w dziale importu
Miejsce pracy: Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Na czym polega praca?
  • Wprowadzanie danych do systemu
  • weryfikacja dokumentów w systemie
  • współpraca z kontrahentami zagranicznymi
  • kompletacja dokumentacji
  • sprawdzanie poprawności danych i zamówień
  • trzymanie terminowości dokumentacji firmowej
  • sporządzanie niezbędnej dokumentacji
Wymagane umiejętności:
  • Microsoft Office ( z naciskiem na Excel)
  • język angielski min B2
Kogo szukamy ?
  • Osób które chcą pracować i angażują się w wykonywaną pracę, mają doświadczenie w pracach biurowych, w sprzedaży, z bardzo dobrą znajomością angielskiego. Nie wymagamy doświadczenia, ale chęci do pracy, analitycznego myślenia że znajomością Excela oraz języka angielskiego. 
Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy biurowej w dziale zamówień lub sprzedaży - mile widziane, ale nie jest to warunek konieczny
  • Obsługa programu WF-MAG (mile widziane)
  • Znajomość pakietów biurowych Office (z naciskiem na Excel)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w piśmie (B2)
  • Otwartość i umiejętność pracy zarówno indywidualnej jak i w grupie - dobra komunikacja z innymi działami firmy   
  • Systematyczność i skrupulatność,
Co oferujemy?
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po okresie próbnym
  • Pracę jednozmianową (7:30-15:30)
  • Wolne weekendy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bardzo dobry dojazd
  • pakiet medyczny
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktów opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych dbanie o jakość, poprawność oraz kompletność danych dotyczących produktów w wewnętrznych systemach i aplikacjach zarządzanych przez Zespół...

Koordynator recepcji

obsługa centrali telefonicznej i korespondencji, przyjmowanie gości oraz dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, zamawianie artykułów biurowych i kontakt z firmami serwisowymi, koordynowanie przesyłek kurierskich, organizacja podróży służbowych (bilety, noclegi), reagowanie na bieżące potrzeby biura i zgłaszanie usterek....

Asystent / Asystentka ds. Kadr i Płac

Opis stanowiska: W tej roli będziesz odpowiedzialny za opiekę nad dokumentacją personalną pracowników Medicover i spółek Medicover oraz obsługę wewnętrznej infolinii. Poszukujemy osoby, która chce rozwijać się w obszarze kadr i płac oraz pracować w dynamicznym środowisku pracy. Najlepiej sprawdzą się tutaj osoby,...

Menedżer / Menedżerka ds. Analityki i Raportowania

Realizacja planu działania (roadmap) i dostarczanie kluczowych produktów danych kadrowych. Definiowanie pożądanych wyników i optymalizacja środowiska raportowania. Przekształcanie danych pracowniczych w insighty dla kierownictwa. Wsparcie inicjatyw związanych z równością płac (w tym analiza przed Dyrektywą UE) oraz...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów z uczestnikami Weryfikacja dokumentacji projektowej zgodnie z...