Praca: Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw


Pracownik biurowy - Wsparcie Zespołu HR w Łańcuchu Dostaw
(umowa zlecenie)
PRACUJ Z NAMI Z CZEKOLADOWĄ PRZYJEMNOŚCIĄ…
którą zagwarantują:
  • Perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie
  • Realizacja zadań z różnych obszarów HR
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
  • Elastyczny czas pracy
POZNAJ WYJĄTKOWE SKŁADNIKI SWOJEJ PRZYSZŁEJ PRACY.
To będą Twoje zadania:
  • Wydawanie kart (identyfikatorów) dla pracowników APT
  • Wydawanie zniżek do Pijalni Czekolady
  • Nadawanie dostępów do szafy z odzieżą z poziomu aplikacji
  • Bieżące wsparcie zespołu staffingowego w codziennej pracy
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne dla HRBP w bieżących tematach
OFERTA, KTÓREJ TRUDNO SIĘ OPRZEĆ…
Dołącz do nas, jeśli spełniasz te wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Excel, MS Power Point)
  • Umiejętność samodzielnego planowania własnego czasu pracy
  • Skrupulatność i dokładność
  • Umiejętność współpracy i komunikacji
  • Chęć pracy z ludźmi oraz dokumentami
  • Mile widziane doświadczenie w Dziale HR
Dbamy o dostępność i równe szanse na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Jeżeli masz jakiekolwiek dodatkowe potrzeby podczas procesu, poinformuj o tym w CV lub podczas rozmowy telefonicznej.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze wymagania: jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą...

Specjalista ds. administracji

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty elektronicznej, Wprowadzanie i dekretowanie...

Specjalista ds. administracji

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji projektowej...

Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie klientów o stanach magazynowy...

Financial and Administration Assistant

Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository Office supply management Managing office reception desk by hosting (door-to-door) all guests visiting the office Finance...