Praca: Pracownik biurowy z j. polskim i słowackim


Ogłoszenie numer: 10267136, z dnia 2025-09-29

Klient portalu Praca.pl

Pracownik biurowy z j. polskim i słowackim

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska

  • Tłumaczenia ustne i pisemne z oraz na język polski i słowacki (bez wymogu tłumaczeń przysięgłych).
  • Utrzymywanie bieżącej komunikacji ze spółką matką na Słowacji.
  • Wykonywanie zadań administracyjnych w dziale.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie z maturą, mile widziane wyższe (licencjat lub magister).
  • Aktywna znajomość języka polskiego, słowackiego oraz czeskiego na poziomie min. B2.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej (mile widziane również osoby na początku kariery).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji.
  • Szansę na rozwój zawodowy.
  • Premię roczną i świąteczną.
  • Nagrody jubileuszowe i dodatek za pozyskanie nowego pracownika.
  • Płatny dzień wolny w dniu urodzin.
  • Firmowe wydarzenia kulturalno-sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...