Praca: Pracownik biurowy z językiem angielskim / rosyjskim


Firma Bianco Logistic istnieje na rynku od 20 lat i działa w branży TSL.
Pracownik biurowy z językiem angielskim / rosyjskim
Opis stanowiska:
  • aktualizacja danych w systemie komputerowym
  • dbanie o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń
  • obsługa dokumentacyjna wysyłek
  • przygotowywanie raportów dla potrzeb innych działów
  • weryfikacja dokumentów wg wytycznych
  • wprowadzanie danych do systemu
  • Współpraca z działem prawnym
  • Prowadzenie korespondencji wyjaśniającej
  • Kompletacja dokumentów
Wymagania:
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • kreatywność
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • bardzo dobra obsługa komputera, pakietu MS Office
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego
Oferujemy:
  • stałą solidną pracę w młodym zespole
  • system benefitów
  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia)
  • szkolenia i kursy z zakresu spedycji i transportu
  • możliwość podnoszenia swojego doświadczenia zawodowego w branży TSL
  • praca od poniedziałku do piątku
Dokonując zgłoszenia prosimy o dodanie załącznika z CV wraz z oświadczeniem: http://biancologistic.pl/dokumenty/Oswiadczenie_do_CV_Bianco.pdf

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Laboratorium i Wsparcia Biurowego

Zakres Obowiązków: Wsparcie przy badaniach laboratoryjnych (m.in. transport próbek). Prowadzenie dokumentacji, korespondencji i kart materiałowych (platforma, korespondencja). Czynności administracyjne: rejestracja, kopiowanie, skanowanie i porządkowanie dokumentów. Wsparcie biurowe dla laboratorium polowego i kancelarii. Dbanie o...

Asystent / Asystentka Managera Klubu

Forma zatrudnienia: kontrakt gospodarczy Wymagane doświadczenie: wystarczą chęci, wszystkiego Cię nauczymy! ​ Tryb pracy: średnio 120h/msc ​, praca w weekendy, oraz zmiany 6-14/14-22 Wystartuj zdrowo w życie zawodowe i dołącz do #TeamJustGYM Pracuj z nami! Wspieranie managera klubu w codziennych działaniach...

Asystentka / Asystent ds. logistyki i administracji

Zakres obowiązków: Wprowadzanie do systemu potwierdzeń zamówień i wystawianie fv proforma, Organizacja dostaw wyprodukowanych urządzeń, Prowadzenie negocjacji cenowych z firmami transportowymi (szukanie najkorzystniejszej oferty), Wystawianie dokumentów przewozowych np. WZ, zlecenie transportowe, Tworzenie dokumentacji...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Opis stanowiska Kompleksowa obsługa biura: korespondencja (rejestracja, dystrybucja), obsługa kurierów i przesyłek. Zarządzanie recepcją: obsługa gości i połączeń telefonicznych. Obsługa administracyjna biura (organizacja spotkań, obieg dokumentów, zamawianie artykułów biurowych i spożywczych). Współpraca z dostawcami,...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zakres działań: Bieżące prowadzenie biura: obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Obsługa centrali telefonicznej, skrzynki mailowej, korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Rejestrowanie faktur i nadawanie numerów PO​ Dystrybucja korespondencji w biurze Składanie zamówień na artykuły biurowe Przekazywanie...