Praca: Pracownik biurowy z językiem niemieckim


Firma Export Pack Polska o ugruntowanej pozycji rynkowej, producent skrzyń drewnianych, klatek oraz palet wysyłkowych oraz zajmująca się profesjonalnym pakowaniem eksportowym do transportu lądowego, morskiego oraz lotniczego poszukuje osoby na stanowisko:

Pracownik biurowy z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Zabrze, ul. Alberta Borsiga 6
Wyróżniają Cię:
  • Dobra umiejętność obsługi komputera
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. średnio zaawansowany)
  • Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby
Opis stanowiska:
  • Wprowadzanie zamówień niemieckich do systemu
  • Kontakt telefoniczny, mailowy z naszą centralą w Niemczech
  • Przygotowywanie zamówień do realizacji produkcyjnej.
  • Zadania administracyjne w wewnętrznym systemie
  • Ścisła współpraca z produkcją
Wymagania:
  • Praktyczna znajomość języka niemieckiego
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Inicjatywa i skuteczność w działaniu
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Oferujemy niekorporacyjną kulturę pracy, elastyczność oraz szacunek wobec każdego pracownika.
  • Pracujemy w przyjaznej atmosferze, stawiając na otwartą i partnerską komunikację
  • Brak dress code’u
  • Bezpłatny parking dla pracowników
  • Premia urodzinowa
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe) Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia Przygotowywanie raportów Wymagania: Znajomość języków polskiego i angielskiego (B2+) Biegłość w...

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w zakresie dokonywania wstępnego rozpoznania rynku w uzgodnieniu z...

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania: Wyższe wykształcenie w preferowanych...

Asystent do spraw księgowości

wprowadzanie danych do systemu księgowo - kadrowego, analiza dokumentów, układanie wg zdarzeń gospodarczych, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: