Praca: Pracownik biurowy z językiem szwedzkim


Baltix.se – Agencja Zatrudnienia nr 22373 - specjalizuje się w obsłudze firm skandynawskich ceniących wykwalifikowanych pracowników z Polski. Obecnie do naszego biura w Gdyni (praca stacjonarna) poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Pracownik biurowy z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Gdynia
Obowiązki
  • kontakt ze szwedzkimi kontrahentami
  • organizacja podróży służbowych
  • wsparcie językowe pracowników przebywających w  Szwecji
  • tłumaczenia
  • udział w targach branżowych na terenie Szwecji
Wymagania
  • komunikatywna znajomość języka polskiego i szwedzkiego w mowie i piśmie
  • doświadczenie w pracy biurowej mile widziane, ale nie jest konieczne
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność pracy zespołowej
  • wielozadaniowość
Oferujemy
  • umowę o pracę na pełen etat (praca stacjonarna w Gdyni)
  • darmowy parking pracowniczy
  • posiłki w biurze
  • dodatkową prywatną opiekę medyczną (po okresie próbnym)
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • udział w szkoleniach, kursach językowych i zajęciach sportowych
  • przyjazną atmosferę pracy
Zgłoszenia kandydatów są rozpatrywane na bieżąco, aż do momentu zatrudnienia odpowiedniej liczby osób.
Zachęcamy zatem do szybkiego wysłania CV.

Na stanowiska: spawacz, programista i operator maszyn CNC, prowadzimy rekrutację ciągłą.

Administratorem danych osobowych jest Baltix.se sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podolskiej 12/1, 81-321 Gdynia. Dane osobowe zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji, w oparciu o przesłankę dobrowolnie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, przez osobę, której dane dotyczą wyrażoną w art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Pełna treść informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się na naszej stronie – https://www.baltix.se/polityka-prywatnosci/

APLIKUJ TERAZ

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Asystent / Asystentka wsparcia działu księgowości

Twoje zadania będą obejmować: Wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, Wystawianie faktur sprzedaży, Weryfikacja danych na fakturach, Przygotowywanie raportów dla działu księgowości, Pomoc w bieżących działaniach działu, Uzgadnianie sald z kontrahentami i pracownikami, Archiwizacja dokumentacji księgowej. Oczekujemy...

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zadania: Wsparcie zespołu administracyjnego i działów operacyjnych w codziennych zadaniach Pomoc przy organizacji spotkań wewnętrznych i wydarzeń firmowych Uzupełnianie i porządkowanie dokumentacji administracyjnej Obsługa sprzętu biurowego (drukarki, skanery, kserokopiarki) Współpraca z firmami zewnętrznymi (np. dostawcy...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Dział Administracyjno-Serwisowy Jeśli jesteś osobą komunikatywną, systematyczną, cenisz pracę z ludźmi i nie boisz się wyzwań to szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji administracyjnej Muzeum przygotowywanie projektów umów na usługi pozostające w gestii Działu Administracyjno-Technicznego...

Praktykant / Praktykantka w Dziale Przyjęcia Towaru

Wsparcie zespołu w codziennych działaniach związanych z przyjęciem surowców do produkcji Wprowadzanie danych do systemu Kompletowanie oraz archiwizacja dokumentów Chęć zdobycia doświadczenia zawodowego Dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania Umiejętność pracy w zespole Podstawowa znajomość obsługi komputera