Praca: Pracownik biurowy z obsługą klienta


Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie
Pracownik biurowy z obsługą klienta
Miejsce pracy: Mysłów
Numer: StPr/25/0333
OBOWIĄZKI:
obsługa klienta (odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-mail, udzielanie informacji); prowadzenie dokumentacji biurowej; archiwizacja; aktywne pozyskiwanie klienta (dodawanie ofert na portale branżowe); obsługa social media; przygotowywanie ofert i pism; obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, scaner, niszczarka, termobindownica); wyjazdy do klientów i na pocztę; dyżur telefoniczny (dyżur co ok. 40 dni kalendarzowych pełniony 7 dni kalendarzowych - po południa 17:00-20:00 i weekend 8:00 - 20:00)
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: znajomość pakietu Microsoft Office
Uprawnienia: dobra obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: mile widziane min. 1 rok doświadczenia na stanowisku pracownika biurowego (wymagany staż - lata: 1)


Wymagania inne:

wymagane wykształcenie min. średnie, prawo jazdy kat. B

Miejsce pracy:

Mysłów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

wynagrodzenie: 4 666,00 zł + PREMIA07.00-15.00 (+ dyżur tel. wg harmonogramu)

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Myszkowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...