Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Nawojowa
Numer: StPr/25/0981
OBOWIĄZKI:
1. Zapoznanie się z przepisami i regulacjami2. Obsługa biura (przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących, wysyłanie korespondencji)3. Obsługa interesantów (przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji)4. Obsługa centrali telefonicznej (odbieranie telefonów, przekazywanie informacji dzwoniącym, kierowanie rozmów do odpowiednich pracowników)5. Obsługa urządzeń biurowych (nauka obsługi kserokopiarki, drukarki, skanera, laminarki, plotera)6. Obsługa komputera (nauka obsługi komputer, sporządzanie pism w programie WORD, sporządzanie zestawień, sprawozdań, tabel w programie EXCEL, wyszukiwanie potrzebnych informacji w internecie, podstawowa obsługa programu Paint, sporządzanie prezentacji multimedialnych)7. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz odpowiednie ich zabezpieczenie zgodnie z przepisami.8. Dbanie o porządek i czystość w biurze.Staż w Nawojowej w godz. 7.00-15.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: Obsługa programu AutoCAD


Wymagania inne:

prawo j. B oraz mile widziana znajomość Auto Cad.Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole

Miejsce pracy:

Nawojowa


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego

APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracyjnych

Opis stanowiska: Zarządzanie dokumentacją (umowy, faktury, dokumenty magazynowe) Obsługa korespondencji z interesariuszami w dwóch językach Organizacja codziennych operacji biurowych: spotkania, materiały, dokumentacja, zlecenia Przygotowywanie raportów Wymagania: Znajomość języków polskiego i angielskiego (B2+) Biegłość w...

Asystent / Asystentka - Pomoc biurowa

Przygotowywanie dokumentacji - pism, wniosków itp. Opisywanie faktur zgodnie z zaleceniem w odniesieniu do zamówienia – znajomość i stosowanie klasyfikacji budżetowej oraz wspólnego słownika zamówień CPV. Prowadzenie spraw związanych z wydatkami działu w zakresie dokonywania wstępnego rozpoznania rynku w uzgodnieniu z...

Pracownik ds. wsparcia w obszarze administracji operacyjnej

Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! Wprowadzanie danych do systemów wewnętrznych firmy Weryfikacja poprawności danych w systemach Terminowe rozliczanie danych systemowych Prowadzenie działań administracyjnych i inne prace biurowe Archiwizacja dokumentów Dbanie o prawidłowy obieg...

Asystent / Asystentka ds. Administracji

Zakres obowiązków: Zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją. Obsługa administracyjna ekipy inżynieryjnej. Zapewnienie terminowego obiegu dokumentów. Koordynacja działań z wykonawcami i organami publicznymi. Zarządzanie flotą samochodową i dokumentacją ubezpieczeniową. Wymagania: Wyższe wykształcenie w preferowanych...

Asystent do spraw księgowości

wprowadzanie danych do systemu księgowo - kadrowego, analiza dokumentów, układanie wg zdarzeń gospodarczych, klasyfikacja zdarzeń gospodarczych na podstawie dokumentów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: