Praca: Pracownik biurowy


ROBERT FIJAŁKOWSKI ALFA
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1095
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów stacjonarnych i telefonicznie, obsługa sklepu internetowego, allegro - wystawianie ofert, faktur (hurtownia zoologiczna). Kandydaci są proszeni o kontakt osobisty z CV między godz. 9.00-15.00 (pracodawca nie odpowiada na CV przesłane drogą e-mailową).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Aktywna sprzedaż w obsłudze klienta
Uprawnienia: Prowadzenie sklepu internetowego
Uprawnienia: ABC komputere, obsługa interneru i poczty elektronicznej z zastosowaniem w handlu i pracach administracyjno - biurowych
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie; wymagane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego, wymagana gotowość do przystąpienia do szkolenia z tego programu, wymagana znajomość Excel, umiejętności matematyczne, umiejętność czytania ze zrozumieniem i pisania niezbędna do profesjonalnego zamieszczanie ofert w Internecie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole, mile widziana znajomość Comarch XL i ogólne doświadczenie w pracy zawodowej.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

w okresie próbnym umowa zalecnienie na okres 6 miesięcy, następnie umowa o pracę, praca od pn - pt w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...