Praca: Pracownik Biurowy


Firma z branży budowlanej zajmująca się sprzedażą stolarki okiennej i drzwiowej. 

https://www.montplast.com.pl/

Pracownik Biurowy
Miejsce pracy: Łódź, Górna
Opis stanowiska:
  • praca stacjonarna na stanowisku biurowym,
  • wystawianie faktur vat oraz rozliczanie raportów kasowych,
  • prowadzenie rozmów z klientami w sprawie rozliczeń wykonanych robót,
  • ustalanie oraz prowadzenie terminarza montaży u klientów firmy
Wymagania:
  • obsługa komputera programy Word, Exel,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku biurowym min 5 lat
  • umiejętność rozmowy z ludźmi i praca w zespole, komunikatywność 
  • mile widziana znajomość podstaw kadrowych, ale nie jest to warunek konieczny
  • mile widziana znajomość rynku stolarki okiennej i drzwiowej, ale nie jest to warunek konieczny
Oferujemy:
  • umowa o pracę na pełny etat
  • wypłata wynagrodzenia na czas i w terminie
  • praca w miłej atmosferze oraz pozytywnym zespole  
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...