Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Zakopane
Numer: StPr/25/0217
OBOWIĄZKI:
prowadzenie analityki i syntetyki wydatków oraz dochodów własnych, uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych, sprawdzanie dowodów księgowych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Zakopane


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zakopanem

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. ewidencji i świadczeń

a. przyjmowanie dokumentów do rejestracji,b. ustalanie statusu bezrobotnego na podstawie przedstawionych dokumentów,c. wprowadzanie informacji z przedstawionych dokumentów do bazy danych,d. przygotowanie i wydawanie decyzji administracyjnych, zaświadczeń i innych dokumentów,e. ustalenie uprawnień do zasiłku, wyznaczanie terminów...

Specjalista ds. aktywizacji

Zadania główne:- Prowadzenie całości spraw związanych z organizacją stażu.- Prowadzenie całości spraw związanych z zatrudnianiem subsydiowanym w postaci prac społecznie użytecznych.- Współpraca w kierowaniu bezrobotnego do realizacji pakietu aktywizacyjnego.- Współpraca z innymi instytucjami, partnerami rynku pracy.-...

Specjalista do spraw rozwoju zawodowego

prowadzenie spraw związanych z realizacją finansowania kosztów kształcenia ustawicznego ze środków KFS Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne Wymagania inne: 1.Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe preferowane w zakresie nauk prawno administracyjnych,pełna zdolność do czynności prawnych oraz...

Specjalista do spraw kadr/pracownik biurowy

Kompletowanie dokumentów związanych z podjęciem pracy przez pracownika, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych z przebiegiem zatrudnienia, prowadzenie dokumentów związanych z ustaleniem zatrudnienia, spraw związanych z zawieraniem umów cywilnoprawnych, dokumentacji związanej z wolontariatem, spraw...

Sekretarz w kancelarii prawnej

Obsługa sekretariatu kancelarii. Przepisywanie pism kancelarii. Obsługa portalu sądu. Prowadzenie kalendarza kancelarii. Umawianie klientów, rejestrowanie spraw. Przyjmowanie i ekspedycja poczty kancelarii. Kontakt z Urzędami, Sądami, Prokuraturą. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne...