Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Świebodzin
Numer: StPr/25/0313
OBOWIĄZKI:
-pomoc przy prowadzeniu dokumentacji administracyjnej wspólnoty mieszkaniowej,- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,- wsparcie przy przygotowaniu zestawień, ogłoszeń, pism do właścicieli lokali,- wprowadzanie danych do systemów komputerowych (np. excel, programy księgowe),- archiwizacja dokumentów i porządkowanie akt,- udział w sporządzaniu zestawień, raportów i planów gospodarczych pod nadzorem opiekuna stażu,- pomoc w kontakcie z firmami zewnętrznymi (np. konserwatorami, firmą sprzątającą),- pomoc w organizacji zebrań wspólnoty (przygotowanie sali, dokumentów, list obecności),- pomoc w rozpatrywaniu zgłoszeń mieszkańców dotyczących bieżących spraw eksploatacyjnych,- spisywanie i wprowadzanie odczytów wodomierzy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Świebodzin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świebodzinie

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...