Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kościerzyce
Numer: StPr/25/0387
OBOWIĄZKI:
Pracownik biurowy,Rodzaj pracy wykonywanej: - prowadzenie dokumentacji firmowej, w tym umów, zamówień i korespondencji.- kontakt z klientami przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie realizacji.- wystawianie faktur, paragonów oraz dokumentów transportowych.- monitorowanie stanów magazynowych i zamawianie surowców.- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.- współpraca z biurem rachunkowym w zakresie dokumentów księgowych.- pomoc w prowadzeniu mediów społecznościowyc firmy.Preferowane kwalifikacje: średnie.Staż pracy w zawodzie: nie wymagany - osoba do przyuczenia na stanowisku.Umiejętności specjalności: obsługa komputera, MS office, sprzęt, komunikatywność, obsługa sprzętu biurowego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kościerzyce


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

Pracownik biurowy,Rodzaj pracy wykonywanej: - prowadzenie dokumentacji firmowej, w tym umów, zamówień i korespondencji.- kontakt z klientami przyjmowanie zamówień, informowanie o statusie realizacji.- wystawianie faktur, paragonów oraz dokumentów transportowych.- monitorowanie stanów magazynowych i zamawianie surowców.- prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.- współpraca z biurem rachunkowym w zakresie dokumentów księgowych.- pomoc w prowadzeniu mediów społecznościowyc firmy.Preferowane kwalifikacje: średnie.Staż pracy w zawodzie: nie wymagany - osoba do przyuczenia na stanowisku.Umiejętności specjalności: obsługa komputera, MS office, sprzęt, komunikatywność, obsługa sprzętu biurowego.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...