Praca: Pracownik biurowy


Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Stalmet Józef Szostak
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Dobieszów
Numer: StPr/25/0241
OBOWIĄZKI:
wystawianie, wprowadzanie faktur, sprawdzanie e-maili, odbieranie telefonów
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność obsługi komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dobieszów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Głubczycach

APLIKUJ TERAZ

Sekretarka

Wymagania bardzo dobre zdolności organizacyjne samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność komunikatywność oraz zaangażowanie, biegła znajomość programów pakietu Office doświadczenie w równoległej koordynacji wielu zadań (praca pod presją czasu), komunikatywna znajomość języka angielskiego Zakres...

Technik elektroradiolog (K/M/X) w Sekcji Techników Elektroradiologii /STE/ Centrum Cyklotronowe Bronowice /CCB/ IFJ PAN

OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: Instytut Fizyki Jądrowej PAN im. H. Niewodniczańskiego prowadzi nabór do Centrum Cyklotronowego Bronowice. Nowoczesnego ośrodka wyposażonego w stanowiska gantry z wiązką skanującą do radioterapii protonowej nowotworów. Aktualnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko technika...

Administrative & Sales Support Specialist

Job Tasks: Purchase and maintain office supplies and equipment Ensure compliance with health, safety, and environmental standards Oversee building usage and maintenance Prepare reports on office budgets and expenses Collaborate with the European Admin Manager to update office policies for efficiency Support employee onboarding (medical...

Asystent / Asystentka Dyrektora

Twój zakres obowiązków: bieżąca organizacja pracy biura, koordynacja działań promocyjnych w Dziale Zakupów, monitoring działań konkurencji, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie, przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz, współpraca...

Koordynator Recepcji

Zakres obowiązków: Nadzór i zarządzanie pracą zespołu recepcyjnego Organizowanie pracy recepcji, układanie grafików Obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych Wykonywanie zadań administracyjnych – dbałość o funkcjonowanie biura, pilnowanie statusu napraw Rejestrowanie obiegu dokumentów zgodnie z wewnętrznymi...