Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0412
OBOWIĄZKI:
rejestracja dokumentacji, przygotowanie dokumentacji celem przekazania do archiwum (sprawdzanie kwalifikacji, segregowanie, układanie, numerowanie stron, sporządzanie przeglądów akt, poznanie zasad obiegu dokumentów w jednostce, kontowanie zarchiwizowanych dokumentów w dziennikach i rejestrach, segregacja dokumentacji przydzielonej do komórki organizacyjnej jednostki, tworzenie spisów zawartości teczek przekazanych do archiwum, zapoznanie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji oraz umiejętność kwalifikowania dokumentów według symboli klasyfikacyjnych przy archiwizowaniu dokumentów, zapoznanie z Instrukcją w sprawie zasad pracy kancelaryjnej, obsługa urzadzeń biurowych: drukarka, skaner, kopiarka, niszczarka.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: podstawy obsługi komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu telefoniczna obsługa Klientów przyjmowanie towaru na stan magazynu zamawianie towaru od dostawców Oczekiwania: dyspozycyjność - praca w systemie 3- zmianowym (6-14, 10-18, 14-22 )...

Asystent / Asystentka Działu Zakupów

CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw, opisywanie faktur itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności z magazynem przygotowywanie zestawień i raportów inne...

Pracownik Recepcji

Miejsce pracy: Warszawa – okolice Dworca Zachodniego Twoje główne zadania: Obsługa gości oraz klientów, udzielanie informacji o obiekcie, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące usług lub produktów oferowanych przez firmę. Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji...

Archiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej / prowadzenie składnicy akt

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym: prowadzenie zakładowej składnicy akt; informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji; przyjmowanie...

Asystentka Działu Księgowości

Miejsce pracy: Warszawa – Wesoła, Zakręt Opis stanowiska: Dołącz do zespołu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i zdobądź cenne umiejętności, które otworzą Ci drzwi do kariery w księgowości! Jako Asystent/ka Działu Księgowości otrzymasz pełne wsparcie oraz możliwość nauki od doświadczonych specjalistów. Nie...