Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Borzęcin
Numer: StPr/25/0431
OBOWIĄZKI:
Obsługa korespondencji firmy, przyjmowanie klientów i udzielanie informacji, bieżąca obsługa dokumentacji firmy, dbałość o dobrą organizację stanowiska pracy.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Borzęcin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem magazynowym maszyn i osprzętu Wystawianie i przypisywanie faktur do projektów...

Pracownik działu Centermanagement (k/m)

Ciekawe projekty Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych, takich jak zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami itp. Współtworzenie i wdrażanie koncepcji wydarzeń oraz działań PR i marketingowych w ścisłej współpracy z działem reklamy i marketingu Optymalizacja obiektu zorientowana...

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca z działami firmy, np. z działem...

Młodszy bibliotekarz / Starszy kustosz do obsługi informacyjnej Biblioteki Narodowej i Pałacu Rzeczypospolitej

Od kandydatów oczekujemy m.in.: wykształcenia wyższego, dobrej znajomości języka angielskiego (na poziomie co najmniej B2), dobrej znajomości zasad korzystania z Biblioteki Narodowej i Pałacu Rzeczypospolitej, umiejętności obsługi katalogu BN, umiejętności selekcji informacji, znajomości ustawy o bibliotekach i ustawy o...

Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe wsparcie w obszarze biznesowym i w...