Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Wadowice
Numer: StPr/25/0940
OBOWIĄZKI:
A. Część teoretyczna:1. Zapoznanie się z przepisami bhp, p-poż.2. Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną Oddziału ZUS.3. Zapoznanie się z przepisami dot. ochrony danych osobowych i informacji niejawnych. B. Zadania wykonywane przez bezrobotnego w okresie odbywania stażu:1. Przyjmowanie, ewidencjonowanie, gromadzenie, przechowywanie i udostępnianie teczek spraw w obiegu bieżącym.2. Przetwarzanie danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym do realizacji programu stażu.3. Utrzymanie odpowiedniej dystrybucji korespondencji dołączonej do teczek spraw w obiegu bieżącym zgodnie z ich dekretacją.4. Przygotowywanie teczek spraw w obiegu bieżącym zakwalifikowanych do akt nieczynnych, celem przekazania do wyznaczonych komórek obsługi dokumentacji.5. Wykonywanie prac konserwatorskich posiadanego zbioru teczek w składnicy.6. Digitalizacja akt Płatnika, Ubezpieczonego, Świadczeniobiorcy (PUŚ).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Staż realizowany w ramach środków ALGORYTMU.Wymagania organizatora: wykształcenie średnie lub wyższe.

Miejsce pracy:

Wadowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Specjalista ds. Administracji i Recepcji

Kompleksowa obsługa administracyjna i recepcyjna biura Wsparcie pracowników w codziennej pracy oraz bieżąca współpraca z zespołem Organizacja spotkań biznesowych wewnętrznych i zewnętrznych Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej Kontakt i współpraca z...

Specjalista ds. kancelaryjno-archiwalnych

Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich udostępnianie zgodnie z obowiązującym...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjna zadań badawczych realizowanych w ramach podstawowej działalności badawczej, koordynowanie procesu przygotowania wniosków dotyczących inwestycji w zakresie aparatury naukowo-badawczej, obsługa administracyjna...

Project Manager

Opis stanowiska Praca jako Project Manager przy innowacyjnych projektach dla topowych klientów z Polski i Bliskiego Wschodu Współpraca z największymi markami (m.in. PLL LOT, Żabka, Saudi Telecom) Aktywne uczestnictwo w rozwoju produktów i dostarczaniu rozwiązań UX, UI oraz wdrożeń Wymagania Minimum rok doświadczenia w pracy...