Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Kościan
Numer: StPr/25/0271
OBOWIĄZKI:
prowadzenie biura w obszarze administracyjnym, rejestracja dokumentacji przychodącej oraz wychodzącej, obsługa urządzen biurowych, koordynowanie współpracy w zakresie wewntęrznego i zewnętrznego obiegu korespondencji, kontrola poprawności i kompletności wprowadzonych danych, tworzenie i segregowanie dokumentów, koordynowanie zadań pomiędzy biurami geodezyjnymi, kartograficznymi, architektonicznymi, tworzenie i kreślenie dokumentów za pomocą programu GstarCAD, tworzenie modeli 3D i rysunków 2D produktów w programie GstarCAD
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe, techniczne
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

obsługa urządzeń biurowych do wydruków wieloformatowych, znajomosc programu GstarCAD, archiwizowanie dokumentów, rysunków projektowych na dyskach sieciowych

Miejsce pracy:

Kościan


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 179,26 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kościanie

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Technik administracji

1. Zapoznanie się z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawie o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.2. Zapoznanie się z rozporządzeniem ministra kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania maeteriałów archiwalnych do...

Technik administracji

Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Miejsce wykonywania pracy: Wydział Kryminalny - Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Technik administracji

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA Wymagania inne:

Sekretarka medyczna

obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów eDok, prowadzenia stosownych rejestrów i ewidencji, przygotowywania projektów pism oraz zestawień statystycznych, archiwizacji dokumentacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...