Praca: Pracownik biurowy


ROBERT FIJAŁKOWSKI ALFA
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1187
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów stacjonarnych i telefonicznie, obsługa sklepu internetowego, allegro - wystawianie ofert, faktur (hurtownia zoologiczna). Kandydaci są proszeni o kontakt osobisty z CV między godz. 9.00-15.00 (pracodawca nie odpowiada na CV przesłane drogą e-mailową).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prowadzenie sklepu internetowego
Uprawnienia: Aktywna sprzedaż w obsłudze klienta
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy
Uprawnienia: ABC komputere, obsługa interneru i poczty elektronicznej z zastosowaniem w handlu i pracach administracyjno - biurowych


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie; mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego, wymagana gotowość do przystąpienia do szkolenia z tego programu, wymagana znajomość Excel, umiejętności matematyczne, umiejętność czytania ze zrozumieniem i pisania niezbędna do profesjonalnego zamieszczanie ofert w Internecie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole, mile widziana znajomość Comarch XL i ogólne doświadczenie w pracy zawodowej.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

w okresie próbnym umowa zalecnienie na okres 6 miesięcy, następnie umowa o pracę, praca od pn - pt w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Kierownik Działu Wsparcia Biznesu i Kontraktów

Zakres obowiązków na tym stanowisku będzie obejmował: Nadzór i koordynację pracy całego zespołu wsparcia biznesu i realizacji kontraktów. Wyznaczanie celów rocznych oraz zadań bieżących. Aktywne wspieranie rozwoju zawodowego członków zespołu poprzez dzielenie się wiedzą, mentoring oraz promowanie dobrych praktyk....

Pracownik biurowy

Zadania: kompletowanie dokumentacji kontrolnej, niezbędnej do realizacji kontroli, obsługa dokumentacji pokontrolnej, po jej przekazaniu przez inspektora terenowego z zatwierdzaniem po kontroli formalnej włącznie, wprowadzanie danych do systemu informatycznego, przygotowanie korespondencji, nagrywanie danych na płytach CD/DVD....

Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

Opis stanowiska: obsługa transakcji handlowych wystawianie dokumentów sprzedaży i gospodarki magazynowej nadzór nad obiegiem dokumentów systemowych Wymagania: zaangażowanie i chęć do pracy umiejętność w posługiwaniu się pakietem MS Office dobra umiejętność organizowania pracy doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Poszukujemy osoby na stanowisko Recepcjonisty/Recepcjonistki, która będzie pierwszym kontaktem dla gości i pracowników, odpowiedzialna za zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych oraz wsparcie administracyjne biura​. Zakres obowiązków: Organizacja pracy recepcji i bieżąca obsługa gości oraz pracowników Obsługa rozmów...

Administration Services Specialist with German (w/m/d)

The Administrative Services Specialist provides back-end administrative support , focusing on structured processes, data management, planning and coordination support. This role helps main business process execution with maintaining accurate records, process documentation, and assisting with system-related tasks while ensuring smooth...