Praca: Pracownik biurowy


Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Stare Opole, k. Siedlec

Opis stanowiska

  • Fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym.
  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów, przyjmowanie zamówień i wprowadzanie ich do systemu.
  • Przyjmowanie i zamawianie towaru od dostawców.

Wymagania

  • Dyspozycyjność do pracy w systemie 3-zmianowym (6-14, 10-18, 14-22).
  • Dokładność, dobra organizacja i chęć do nauki.
  • Mile widziane doświadczenie w branży spożywczej/gastronomicznej.
  • Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub gotowość do ich wykonania

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę i terminowe wynagrodzenie.
  • Premie i dodatki, np. talony na święta.
  • Prywatną opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie.
  • Możliwość rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...