Praca: Pracownik biurowy


ROBERT FIJAŁKOWSKI ALFA
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1338
OBOWIĄZKI:
Obsługa klientów stacjonarnych i telefonicznie, obsługa sklepu internetowego, allegro - wystawianie ofert, faktur (hurtownia zoologiczna). Kandydaci są proszeni o kontakt osobisty z CV między godz. 9.00-15.00 (pracodawca nie odpowiada na CV przesłane drogą e-mailową).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prowadzenie sklepu internetowego
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy
Uprawnienia: Aktywna sprzedaż w obsłudze klienta
Uprawnienia: ABC komputere, obsługa interneru i poczty elektronicznej z zastosowaniem w handlu i pracach administracyjno - biurowych


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie; mile widziane doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego, wymagana gotowość do przystąpienia do szkolenia z tego programu, wymagana znajomość Excel, umiejętności matematyczne, umiejętność czytania ze zrozumieniem i pisania niezbędna do profesjonalnego zamieszczanie ofert w Internecie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole, mile widziana znajomość Comarch XL i ogólne doświadczenie w pracy zawodowej.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

w okresie próbnym umowa zalecnienie na okres 6 miesięcy, następnie umowa o pracę, praca od pn - pt w godzinach 08.00-16.00 lub 10.00-18.00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...