Praca: Pracownik biurowy


Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Izabelin C
Zakres obowiązków:
  • Wsparcie w realizacji bieżących zadań biurowych
  • Analiza i opracowywanie informacji
  • Przygotowywanie dokumentów i zestawień
  • Bezpośrednia obsługa uczestników/czek projektów
  • Współpraca z zespołem przy projektach
Wymagania:
  • Dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Excel i MS Word
  • Umiejętność analizowania informacji
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy przy projektach finansowanych ze środków unijnych
  • Doświadczenie w pracy z Bazą Usług Rozwojowych
Oferujemy:
  • Opcja pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu po okresie próbnym
  • Komfortowe biuro w cichej i spokojnej okolicy (Izabelin C) z bezpośrednim dojazdem autobusem ze stacji Metro Młociny (ok. 30 minut)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...