Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Słupca
Numer: StPr/25/0537
OBOWIĄZKI:
- kontakt z klientem - wymagana otwartość, łatwośćw nawiązywaniu kontaktu- umawianie spotkań- obsługa SM i znajomośc programu LIRO, CAPCUT, CANVA oraz IG i TIKTOKA, MAILERLITE- mile widziane doświadczenie w handlu / sprzedaży
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

budowanie relacji z klientami,znajomość pracy w systemie IOS,znajomość programów: LIRO, CAPCUT, MAILERLITE, CANVA,kreatywność i inicjatywa w działaniu, znajomość i otwartość na branżę sprzedaży bezpośredniej.Oferta pracy skierowana również do obywateli Ukrainy - znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym.

Miejsce pracy:

Słupca


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupcy

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...