Praca: Pracownik biurowy


Urząd Gminy w Sadkowicach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sadkowice
Numer: StPr/25/0365
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie spraw w zakresie: obrony cywilnej, spraw obronnych wynikających z ustawy o obronie ojczyzny, zarządzania kryzysowego, współpracy z OSP, dowodami osobistymi. Szczegółowy zakres obowiązków określony w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie BIP Urzędu Gminy Sadkowice. Link do strony BIP: https://bip.gminasadkowice.pl/plik,13365,ogloszenie-o-konkursie-na-wolne-stanowisko-urzednicze-ds-obrony-cywilnej-i-zarzadzania-kryzysowego-oraz-ewidencji-ludnosci-i-dowodow-osobistych.pdf
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: -Obsługa komputera
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: administracja, bezpieczeństwo narodowe, bezpieczeństwo wewnętrzne.Co najmniej 3 letni staż pracy na podobnym stanowisku.Szczegóły w zakresie wymaganego doświadczenia zawodowego oraz umiejętności - określone w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie BIP Urzędu Gminy Sadkowice. Link do strony BIP: https://bip.gminasadkowice.pl/295,praca-w-urzedzie-gminy

Miejsce pracy:

Sadkowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca w godzinach: pon., śr., czw. - 07:30 - 15:30; wt. - 07:30 - 16:30;pt. - 07:30 - 14:30.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rawie Mazowieckiej

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...