Praca: Pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1470
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie prac księgowych, wsparcie działu kadr, płac i rozliczeń, pomocy przy przygotowywaniu dokumentów, weryfikacja dokumentów pod względem poprawności, współpraca z innymi działami w firmie, praca na sekretariacie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS OFFICE


Wymagania inne:

Kierunkowe wykształcenie lub doświadczenie w kadrach, rachunkowości lub pracy na sekretariacie, dokładność, sumienność. W przypadku osób o wykształceniu w kierunku kadr-rachunkowości znajomość j. angielskiego nie jest konieczna, jest on wymagany na komunikatywnym poziomie w odniesieniu do osób , które nie posiadają wykształcenia w ww. kierunkach.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

APLIKUJ TERAZ

Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

Wsparcie administracyjne pracy Zakładu (bez kontaktu z klientem). Obsługa sekretariatu, w tym koordynacja obiegu dokumentów oraz obsługa korespondencji. Wsparcie administracyjne projektów dydaktycznych i naukowych. Komunikacja ze Studentami i udzielanie wsparcia organizacyjnego. Obsługa narzędzi cyfrowych, w tym MS Office i...

Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego Projektów Naukowych

Koordynowanie działań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych na projekty badawcze i inicjatywy rozwojowe, Obsługa procesów związanych z przyznawaniem nagród i stypendiów naukowych, Prowadzenie dokumentacji oraz nadzór nad obiegiem umów cywilno-prawnych, Współpraca z zespołami naukowymi i jednostkami zewnętrznymi w...

Inżynier konstrukcji – asystent

wsparcie przy opracowywaniu projektów i ekspertyz technicznych wykonywanie obliczeń, analiz dokumentacji oraz wizji lokalnych w budynkach przygotowanie rysunków konstrukcyjnych i opisów technicznych koordynacja prac z zespołem projektowym i innymi specjalistami wykształcenie budowlane – minimum średnie znajomość AutoCAD i...

Asystent rzeczoznawcy / projektanta konstrukcji budowlanych

wsparcie w przygotowywaniu ekspertyz i opinii technicznych oraz dokumentacji projektowej, w tym wykonywanie wizji lokalnych, inwentaryzacji uszkodzeń, pomiarów ugięć, analiz dokumentacji archiwalnej, obliczeń statyczno-wytrzymałościowych; opracowywanie rysunków szalunkowych i zbrojeniowych oraz tworzenie opisów technicznych;...

Główny specjalista

1. Prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach zatwierdzenia projektów robót geologicznych na poszukiwanie i rozpoznanie złóż kopalin nieobjętych własnością górniczą i niezastrzeżonych dla właściwości starostów, w tym zasięganie opinii właściwych organów.2. Przygotowywanie projektów decyzji...